Hema-campagne: ‘Optimistisch en begripvol van toon'
Hema lanceert een televisiecommercial die ondanks deze barre tijden licht van toon is (bureau: Alfred). Hema wil met de commercial een optimistische, begripvolle toon treffen. Ondanks alle ellende gaan veel dingen namelijk gewoon verder. Michiel Mulder, director marketing bij Hema, geeft verwoordt het zo: ‘We kiezen in deze tijd voor een ja, ons leven gaat vooral binnen verder, maar ook binnen groeien baby’tjes nog steeds als kool en zijn we gewoon jarig.’
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaSnelheid
Commercials worden in tijden van corona veel sneller ontwikkeld dan normaal en dat geldt ook voor deze nieuwe Hema-commercial; binnen twee weken. Jorn Kruijsen van Alfred: ‘De Hema-campagnestijl is al corona-proof van zichzelf. We produceren nu zelf, met een minimale bezetting.
De nieuwe campagne gaat vanaf 16 april live op TV en in online video en social advertising.
Credits
Titel: Ons leven gaat binnen gewoon verder
Klant: Hema
Eindverantwoordelijke klant: Michiel Mulder, Alexandra den Hartog
Bureau: Alfred International
Account: Simone Bruyn, Romy Dekker
Strategie: Edward van de Ridder
Creatie: Marie-Louise Diekema, Rogier Mahieu, Jorn Kruijsen
Producer: Vittoria Robijns
Editor: Marco Kruk
DOP: Tom Bakker
Art department: Klaas Wijnberg
Muziek: cris&jef music
Soundstudio: Ambassadors
Postproductie: Alfred International
Grading: Erik Verhulst
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid