Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema-campagne: ‘Optimistisch en begripvol van toon'

‘Alles is nu even anders. Maar ons leven gaat binnen gewoon verder.’
Alles is nu even anders
Alles is nu even anders
© Hema
Alles is nu even anders
Alles is nu even anders
© Hema

Hema lanceert een televisiecommercial die ondanks deze barre tijden licht van toon is (bureau: Alfred). Hema wil met de commercial een optimistische, begripvolle toon treffen. Ondanks alle ellende gaan veel dingen namelijk gewoon verder. Michiel Mulder, director marketing bij Hema, geeft verwoordt het zo: ‘We kiezen in deze tijd voor een ja, ons leven gaat vooral binnen verder, maar ook binnen groeien baby’tjes nog steeds als kool en zijn we gewoon jarig.’

related partner content for mobile comes here

Hema-campagne | Ons leven gaat binnen gewoon verder

Snelheid

Commercials worden in tijden van corona veel sneller ontwikkeld dan normaal en dat geldt ook voor deze nieuwe Hema-commercial; binnen twee weken. Jorn Kruijsen van Alfred: ‘De Hema-campagnestijl is al corona-proof van zichzelf. We produceren nu zelf, met een minimale bezetting.

De nieuwe campagne gaat vanaf 16 april live op TV en in online video en social advertising.

Credits

Titel: Ons leven gaat binnen gewoon verder

Klant: Hema

Eindverantwoordelijke klant: Michiel Mulder, Alexandra den Hartog

Bureau: Alfred International

Account: Simone Bruyn, Romy Dekker

Strategie: Edward van de Ridder

Creatie: Marie-Louise Diekema, Rogier Mahieu, Jorn Kruijsen

Producer: Vittoria Robijns

Editor: Marco Kruk

DOP: Tom Bakker

Art department: Klaas Wijnberg

Muziek: cris&jef music

Soundstudio: Ambassadors

Postproductie: Alfred International

Grading: Erik Verhulst

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in