Overslaan en naar de inhoud gaan

Creëer een dialoog met je doelgroep op Hyves

Afgelopen week verscheen er op Frankwatching een artikel waarin gerept werd over de dialoog die je met je consument/gebruiker kunt aangaan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen week verscheen er op een artikel waarin gerept werd over de dialoog die je met je consument/gebruiker kunt aangaan via Social Networks.

related partner content for mobile comes here

Dit deed mij onmiddellijk denken aan Social Network Hyves, waar je zelf een Hyve kunt aanmaken. In mijn opinie een ideale manier om te kunnen communiceren met je doelgroep. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje op de waar ik zelf momenteel probeer een actieve community te creëren. Er begint zich al een echt communicatieplatform te vormen met ruim 3000 leden.

Je kunt zo'n community voor meerdere doeleinden inzetten:

- Marktonderzoek: Ten opzichte van bijvoorbeeld je
assortiment. Dit kan gedaan worden in de vorm van Polls.

- Communiceren met je doelgroep om zodoende te achterhalen wat er leeft binnen die specifieke doelgroep.

- Een adverteerplatform waar tevens nieuwe acties enz. op gelanceerd kunnen worden.

- Het creëren en onderhouden van een positief (trendy) merkimago.

Al met al een behoorlijk krachtig marketinginstrument, dat slechts enkele minuten per week kost om te onderhouden. De potentie van het creëren van de dialoog met je doelgroep op deze wijze is echter wel sterk productafhankelijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in