Commerciële zenders op 40,3 procent
De commerciële tv-zenders behaalden in week 6 opgeteld een marktaandeel van 40,3 procent. De publieke omroepen hadden gezamenlijk 37,8…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HMG kwam uit op 24,5 procent. RTL4 scoorde 15,7, RTL5 3,9 en Yorin 4,9 procent. SBS had met zijn drie zenders een aandeel van 15,8 procent. SBS6 scoorde 9,7, Net5 3,5 en Veronica 2,6.M
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was Studio Sport (gisteravond 19.00 uur) met onder meer Ajax-PSV (2-1). Er keken 3,4 miljoen mensen naar. Het WK Allround schaatsen, de 5 kilometer vrouwen met wereldkampioene Renate Groenewold, was goed voor 2,7 miljoen kijkers. Spoorloos is derde met 2,6 miljoen, gevolgd door de schaatsafstanden 1500 meter en 10 km heren met respectievelijk 2,6 en bijna 2,6 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid