Overslaan en naar de inhoud gaan

Metro met Pinkpop-krant en magazine

Metro brengt ter gelegenheid van Pinkpop 2004 een speciale Pinkpop-krant en een Pinkpop-magazine uit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zijn organisator Jan Smeets van Pinkpop en Metro-directeur Silvio de Groot overeengekomen. Vorig jaar bracht Metro op de eerste Pinkpop-dag al een speciale zaterdageditie van de krant uit. Die editie wordt dit jaar weer gemaakt. Daarnaast maakt Metro voor het eerst een Pinkpop-magazine in een oplage van 150.000 exemplaren. Dat magazine is vanaf maandag 3 mei verkrijgbaar en wordt, net als Metro, gratis verspreid.

related partner content for mobile comes here

Jan Smeets: ‘Over de Pinkpop-krant van vorig jaar was ik goed te spreken en datzelfde verwacht ik van het magazine. Dat wordt in een grote oplage verspreid op plekken waar ons publiek komt en zal, voor zover dat begin mei nog nodig is, zeker een stimulans vormen voor de kaartverkoop.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in