
Dat bevestigt launch manager Norbert Mirani van het vroegere VNU Tijdschriften. Het weekblad dat SMM ontwikkelt, moet volgens insiders een 'kruising tussen Elsevier en Focus' worden. Mirani benadrukt, dat op dit moment een tweede dummy van het nieuwe weekblad wordt getest.
'Newz is slechts één van de werktitels die getest is', aldus Mirani. Wanneer het weekblad door de mannenbladentak van Sanoma wordt gelanceerd, is niet bekend. Mannenbladen-directeur Auke Visser zei eerder in Adformatie dat een dergelijk weekblad minstens 10 à 15 miljoen euro gaat kosten.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandOok Quote Media is nog steeds bezig met een groot actueel weekblad, onder de (werk-)titel BIG. Ook van dat blad is niet duidelijk of en wanneer het er komt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid