HMG marktleider in januari
Met een marktaandeel van 32,1 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar is HMG in de maand januari marktleider. De publieke zenders…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ook in de doelgroep 20-34 jaar staat HMG bovenaan met een marktaandeel van 34,6 procent. SBS komt uit op 26,9 procent en de publieke omroepen op 24,1 procent. HMG wint ook bij mannen 20-49 jaar met 29,5 procent. De publieken en SBS behalen respectievelijk 28,7 en 26,0 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
RTL 4 is de best bekeken zender met een gemiddelde van 19,8 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar. Daarmee is volgens HMG januari 2004 de beste januarimaand sinds zes jaar. Successen werden er geboekt met Idols, Goede Tijden, Slechte Tijden, Baantjer en World Idol.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid