‘Wie doet wat’ lijkt aan te slaan


De campagne lijkt vooral laagopgeleide mannen aan te spreken, blijkt uit een brief van minister De Geus van Sociale Zaken aan de Kamer. Wel blijken deze laagopgeleiden nog steeds veel minder geëmancipeerd dan hoogopgeleiden, aldus de Volkskrant.
Een grote meerderheid van de Nederlandse mannen (70 procent) vindt echter dat het ‘best wat meer gestimuleerd’ mag worden dat het huishoudelijk werk door mannen wordt opgepakt. Vrouwen (77 procent) zijn het nog meer eens met deze stelling.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet ministerie ondervroeg 495 mensen over de campagne en 32 procent hiervan zegt sindsdien meer te praten over de huishoudelijke taken. De reclamecampagne kost 10 miljoen euro en is vooral op laagopgeleiden gericht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid