WPP Group start netwerk Nylon
WPP Group heeft een wereldwijd communicatieplanning netwerk met de naam Nylon opgezet. De communicatiegroep kijkt daarbij sterk naar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nylon is een joint venture tussen dochters Young & Rubicam en Mediaedge:cia. Het hoofdkantoor komt in Londen te staan. WPP wil het concept ook in New York neerzetten, waarna ook andere belangrijke markten zoals Noord-Europa, Zuid-Afrika en Azië een eigen Nylon krijgen. Het nieuwe netwerk werkt al op klanten als Xerox en Lego.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De naam Nylon is volgens Adageglobal gebaseerd op de New York-Londen connectie. zijn de meest . Tony Regan van Michaelides & Bednash en Martin Thomas, voorheen in de internationale dirtectie bij Mediaedge:cia, en Pru Parkinson, ceo van Universal McCann in Engeland, leiden het netwerk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid