
De Loden Leeuw is gekozen door kijkers van het TROS-consumentenprogramma. Er zijn
33.000 stemmen uitgebracht en maar liefst 34,8 procent van de stemmen ging naar Frisia. Op de
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQtweede plaats eindigde www.lenen.nl en derde werd de reclame van Remia vloeibaar vet. Bij de tien spotjes die voor deze trofee waren genomineerd, bestond de helft uit spotjes die het
lenen van geld aanprijzen. Radar heeft daarom via 12.000 respondenten van het eigen testpanel,
onderzocht waarom dit zo is. De meeste mensen geven aan dat dergelijke reclames niet op de
risico's van lenen wijzen en dat ze dat dwars zit. Ook de hoge uitzendfrequentie wekt frustratie
op. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeJa, nou inderdaad!