Comfortabel zweven
KLM biedt voortaan meer keuzes in zitcomfort in de Economy Class. Om hiervoor awareness én sales te genereren ontwikkelde RAPP in samenwerking met Tribal DDB de campagne ‘Choose your personal kind of comfort’.
De campagne is zichtbaar op diverse grote luchthavens in Europa, pan-Europese print-titels en vanaf deze week ook online middels bannering en via www.klm.com.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDoor in het beeld de stoel weg te laten, lijkt het alsof de passagiers zweven. De diverse personages (klikbaar op de actiesite) illustreren de verschillende keuzes die je als passagier hebt.
Zo bieden de nieuwe stoelen tot tien centimeter meer beenruimte en kan de rugleuning tot twee keer verder naar achteren. Passagiers konden al kiezen uit een stoel met alleen extra beenruimte en voor een stoel in een rij van twee.
De nieuwe Economy Comfort-zone werd geïntroduceerd met een ‘zweef act’ van magiër Ramana, op Schiphol.
De act van Ramana is een knipoog naar de campagne-uitingen waarin passagiers comfortabel lijken te zweven. De act wordt ook ingezet op luchthavens in andere landen: Duitsland, Engeland, Noorwegen en Zweden.
Online wordt de campagne voortgezet met een website. Reizigers worden gelokt met een wedstrijd, waarbij je een trip naar Aruba voor twee personen kunt winnen. Visuals_Persbericht_KLM_Pagina_2.jpgVisuals_Persbericht_KLM_Pagina_3.jpgVisuals_Persbericht_KLM_Pagina_4.jpgVisuals_Persbericht_KLM_Pagina_22.jpgVisuals_Persbericht_KLM_Pagina_44.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid