Overslaan en naar de inhoud gaan

Comfortabel zweven

KLM biedt voortaan meer keuzes in zitcomfort in de Economy Class. Om hiervoor awareness én sales te genereren ontwikkelde RAPP in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KLM biedt voortaan meer keuzes in zitcomfort in de Economy Class. Om hiervoor awareness én sales te genereren ontwikkelde in samenwerking met de campagne ‘Choose your personal kind of comfort’.

related partner content for mobile comes here

De campagne is zichtbaar op diverse grote luchthavens in Europa, pan-Europese print-titels en vanaf deze week ook online middels bannering en via .

Door in het beeld de stoel weg te laten, lijkt het alsof de passagiers zweven. De diverse personages (klikbaar op de actiesite) illustreren de verschillende keuzes die je als passagier hebt.

Zo bieden de nieuwe stoelen tot tien centimeter meer beenruimte en kan de rugleuning tot twee keer verder naar achteren. Passagiers konden al kiezen uit een stoel met alleen extra beenruimte en voor een stoel in een rij van twee.

De nieuwe Economy Comfort-zone werd geïntroduceerd met een ‘zweef act’ van magiër Ramana, op Schiphol.

De act van Ramana is een knipoog naar de campagne-uitingen waarin passagiers comfortabel lijken te zweven. De act wordt ook ingezet op luchthavens in andere landen: Duitsland, Engeland, Noorwegen en Zweden.

Online wordt de campagne voortgezet met een . Reizigers worden gelokt met een wedstrijd, waarbij je een trip naar Aruba voor twee personen kunt winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in