Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Zoom.in en MTV

Zoom.in en MTV Networks Nederland gaan samenwerken op het gebied van online video advertising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking betreft de Nederlandse websites van , , en South Park en de Nederlandse kijkers van video’s op , , en .

related partner content for mobile comes here

In totaal claimt MTV een uniek bereik van 2,3 miljoen en circa 11 miljoen video streams per maand. De Belgische divisie van gaat aan de slag voor de Belgische websites van MTV en TMF.

Salesmanager Michiel Plugge van Zoom.in: 'Adverteerders kunnen hun tv-campagne nu ook bij Zoom.in online doorplaatsen in dezelfde programma omgeving.' Zoom.in begint per direct met de verkoop door de MTV-sites binnen de doelgroeppakketten van Zoom.in aan te bieden. Het bedrijf biedt de video advertising aan als preroll, overlay en preload.

Beide partijen hebben ook afgesproken om samenwerking op het gebied van content onderzoeken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in