Samenwerking Zoom.in en MTV
De samenwerking betreft de Nederlandse websites van MTV, TMF, Comedy Central en South Park en de Nederlandse kijkers van video’s op MTV.com, Comedycentral.com, Gametrailer.com en Shockwave.com.
In totaal claimt MTV een uniek bereik van 2,3 miljoen en circa 11 miljoen video streams per maand. De Belgische divisie van Zoom.in gaat aan de slag voor de Belgische websites van MTV en TMF.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaSalesmanager Michiel Plugge van Zoom.in: 'Adverteerders kunnen hun tv-campagne nu ook bij Zoom.in online doorplaatsen in dezelfde programma omgeving.' Zoom.in begint per direct met de verkoop door de MTV-sites binnen de doelgroeppakketten van Zoom.in aan te bieden. Het bedrijf biedt de video advertising aan als preroll, overlay en preload.
Beide partijen hebben ook afgesproken om samenwerking op het gebied van content onderzoeken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid