Overslaan en naar de inhoud gaan

Het is zover: Molblog gooit de hekken open

Sinds onze restyling hebben we een hek om Molblog heen staan. Dat hek moest vooral discussies helder en relevant houden. Geen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds onze restyling hebben we een hek om Molblog heen staan. Dat hek moest vooral discussies helder en relevant houden. Geen H&M-klanten meer die hoe je lid van H&M-hyves kunt worden, of Marco Borsato-fans die , omdat we Marco een marketeer durfden te noemen (de fans hadden achteraf gelijk, trouwens...)

related partner content for mobile comes here

Nu, anderhalf jaar later, zijn we tot de conclusie gekomen dat we het hek iets te hoog hebben gebouwd. Ja, we hebben een grote club mensen op Molblog verzameld, en we weten nu precies wie er reageert. Maar, zo concluderen we –zonder iemand voor het hoofd te stoten- het is er qua reacties nou niet echt spannender op geworden...

Niet dat we de trollen van toen erg missen, maar de registratie werpt een te hoge drempel op, zo blijkt: even snel je mening geven is er niet meer bij. En impulsieve gedachten helpen juist mee om de discussie levendig te houden.

Tegelijkertijd was er de opkomst van Twitter. Veel oude reageerders zoeken hun toevlucht tot dit nieuwe medium, waar je in 140 tekens ook prima kunt reageren op blogpostings, vinden zij.

Reageerders van het eerste uur zien we nu ook wel terug op Molblog, alleen in het blokje Molblog/, rechts naast de postings...

Dus: we zijn de lulligste niet, en hebben besloten om vanaf nu weer het hek van Molblog af te halen.

Hiervoor in de plaats is de captcha-code gekomen. Snel even reageren wordt vanaf nu dus een stuk makkelijker. Maar als je je registreert, hoef je dat ook niet meer te doen. Dat niet alleen: iedereen die zich geregistreerd heeft, wordt vanaf nu beschouwd als een dedicated Molblog-member...

We hebben hiervoor een speciale members-only sectie ingericht, waarop artikelen staan die alleen leden kunnen inzien.

Daarnaast worden zeer actieve (geregistreerde) reageerders in de watten gelegd bij evenementen en workshops. We gaan met kortingen strooien. En nog veel meer.

Zelf ben ik erg blij met deze verandering, en benieuwd wat jullie ervan vinden. Reacties en aanvullingen zijn bij deze welkom!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in