Beleggingsadviseurs krijgen broodje BlackRock


BlackRock Merrill Lynch heet namelijk vanaf vandaag BlackRock, en de naamsverandering werd ondersteund door een korte crossmediale b-to-b campagne, waarbij de doelgroep dus een 'belegd broodje' kreeg aangeboden.
Beleggingsadviseurs ontvingen 22 april een lunchzak op hun bureau, met daarin een unieke code en de URL van de actie: www.beleggenmetblackrock.nl.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de site konden adviseurs kiezen uit zeven broodjes die ieder refereerden aan een beleggingsthema. Dat broodje kon vervolgens belegd worden. En vandaag, op de dag van de naamsverandering, worden de broodjes door heel Nederland bij de betreffende adviseurs afgeleverd.
De resultaten zijn inmiddels bekend: de site stond drie dagen online en resulteerde in bijna 80.000 pageviews op een zeer gesegmenteerde groep van 2.000 adviseurs. Gemiddeld werden 38 pagina's per unieke bezoeker bekeken en verbleef men 5 minuten en 32 seconden op de actiesite. Na 2 dagen hadden ruim 1.500 beleggingsadviseurs een boterham belegd.
Energize tekende voor het concept, de strategie en realisatie van de campagne.
De demo van de campagne is hier te bekijken.
(via MarketingOnline.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid