Overslaan en naar de inhoud gaan

Beleggingsadviseurs krijgen broodje BlackRock

Vandaag kregen 1500 beleggingsadviseurs een gepersonaliseerd broodje op hun bureau bezorgd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BlackRock Merrill Lynch heet namelijk vanaf vandaag , en de naamsverandering werd ondersteund door een korte crossmediale b-to-b campagne, waarbij de doelgroep dus een 'belegd broodje' kreeg aangeboden.

related partner content for mobile comes here

Beleggingsadviseurs ontvingen 22 april een lunchzak op hun bureau, met daarin een unieke code en de URL van de actie: .'

Op de site konden adviseurs kiezen uit zeven broodjes die ieder refereerden aan een beleggingsthema. Dat broodje kon vervolgens belegd worden. En vandaag, op de dag van de naamsverandering, worden de broodjes door heel Nederland bij de betreffende adviseurs afgeleverd.

De resultaten zijn inmiddels bekend: de site stond drie dagen online en resulteerde in bijna 80.000 pageviews op een zeer gesegmenteerde groep van 2.000 adviseurs. Gemiddeld werden 38 pagina's per unieke bezoeker bekeken en verbleef men 5 minuten en 32 seconden op de actiesite. Na 2 dagen hadden ruim 1.500 beleggingsadviseurs een boterham belegd.

tekende voor het concept, de strategie en realisatie van de campagne.

De demo van de campagne .

(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in