Overslaan en naar de inhoud gaan

Is it a bird? A plane? No, it's a Flogo!

Flogo, opgericht door twee mensen uit de special effects industrie, maakt sinds kort 'floating cloud ads'. Zoals wij vroeger als kinderen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Flogo, opgericht door twee mensen uit de special effects industrie, maakt sinds kort 'floating cloud ads'.
Zoals wij vroeger als kinderen naar de wolken keken en er figuren in fantaseerden, maken zij deze fantasie waar.

related partner content for mobile comes here

Flogo beweert wolken te kunnen maken in elke denkbare vorm. Van de Nike Swoosh, het Apple logo tot en met het bekende Mickey Mouse ikoon.

De wolkvertenties zijn een mix van zeep en helium en worden via een omgebouwde sneeuwmachine gelanceerd.

De machine kan elke 15 seconde een nieuwe wolk creëren. De wolkvertenties zelf zijn ongeveer 60 cm lang en 30 cm breed en de Flogos kunnen een hoogte halen van 300 meter tot 6 kilometer. De wolkvertenties blijven, naar zeggen, kilometers lang zweven.

De kosten bedragen 2.500 USD per dag per machine en is helaas nog niet beschikbaar in Nederland. Ik ben overigens erg benieuwd wie de eerste adverteerder wordt die de stranden deze zomer in Nederland gaat voorzien van wolken in de vorm van ijsjes of frisdranklogo's.

De wolken zijn overigens milieu- en vliegtuigvriendelijk.


Via:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in