Consument kiest geur Silan


Op www.silan.nl kun je vanaf overmorgen kiezen uit Lentekriebels, Ochtendzon of Jasmijn uit India.
Maar...hoe kies je een geur online?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLianne Kaat, woordvoerder Silan, hoopt op het associatieve vermogen van de consument: 'We beschrijven de geur; we omschrijven een beleving en pakken er herkenbare ingrediënten bij.'
Bij 'Lentekriebels' moet je dan denken aan een 'opwekkende geur die associaties oproept met de eerste lentezon, buitenlucht, meiklokjes en lelietjes van dalen'.
'Ochtendzon' staat voor een 'frisse start van een nieuwe dag, waarbij een behaaglijk ontwaken door zonnestralen wordt opgeluisterd door de aangename geuren van ontluikende waterlelies en pepermunt', aldus Silan.
Heel anders moet 'Jasmijn uit India' worden: 'de exotische geur van jasmijn en mandarijn zal doen denken aan het vakantiegevoel in een fascinerend bloemenparadijs...'
Creatie: DDB (België).
De actie duurt van half april tot en met half juni. De verkiezing wordt ondersteund door bannering, printadvertenties en advertorials. En op de site is een tell-a-friend mogelijkheid,aldus Kaat.
Onder de deelnemers wordt onder meer een verwenweekend verloot. En later dit jaar komt de nieuwe geur in de winkel. Deelnemers worden op de hoogte gehouden middels e-mail.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid