Overslaan en naar de inhoud gaan

Axicom en Ideal PR fuseren om sterker te staan in Mexico en Brazilië

De naam Ideal PR verandert naar (Ideal) Axicom. Axicom is ook in Nederland actief.
Fusie shutterstock
© Afbeelding: Shutterstock
Fusie shutterstock
© Afbeelding: Shutterstock

Communicatiebureau Axicom, dat zich specialiseert in techklanten, fuseert per 1 juli met Ideal PR. Dat hebben de bovenliggende bureaus BCW en Hill & Knowlton besloten. 

related partner content for mobile comes here

Ideal PR is actief in Brazilië en Mexico en verandert de namen daar in respectievelijk Ideal Axicom en Axicom. Het bureau Axicom is actief in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Italië, Spanje, Zweden, de Verenigde Staten en binnenkort dus ook Brazilië en Mexico. 

BCW en H&K willen Axicom met de fusie sterker neerzette in Brazilië en Mexico. Die sterkere footprint daar moet de afdelingen in andere landen ook weer ten goede komen.

BCW en H&K fuseren ook

De fusie is vooral een strategische keuze, melden BCW en H&K. Er kan zo meer nadruk uitgaan naar techklanten. 

De officiële fusiedatum van Axicom en Ideal PR valt overigens samen met die van BCW en H&K. WPP, het moederconcern, heeft in januari namelijk besloten dat zijn twee grootste communicatiebureaus per 1 juli samengaan onder de nieuwe naam Burson.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in