Overslaan en naar de inhoud gaan

Arjan Dijk (Booking.com): ‘Ik vind het fantastisch dat de overheid ook grote bedrijven helpt’

Terwijl Booking.com volop in de negatieve belangstelling staat, noemt cmo Arjan Dijk het merk introvert. Het bereidt een pr-offensief voor.
Cmo Arjan Dijk van Booking.com
Cmo Arjan Dijk van Booking.com
© Booking.com
Cmo Arjan Dijk van Booking.com
Cmo Arjan Dijk van Booking.com
© Booking.com

In deze aflevering van CMOtalk: Booking.com. Wie kent het niet? Iedereen heeft via de site weleens een hotelkamer geboekt. De Nederlandse start-up is dan ook uitgegroeid tot een mondiale speler, met ruim vijftien miljard omzet en bijna vijf miljard winst.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marc Fahrner

‘Ja, de overheid bood hulp en wij hebben die hulp aangenomen omdat we in een heel moeilijke situatie zitten'.
Ik denk stiekem niet dat Wouter Koolmees het initiatief genomen heeft.
Booking gelooft in "true stories"?

Bert van Weert

Ik heb net het artikel in Trouw van 21 april nog eens nagelezen. Dat beschrijft een ietwat ander beeld van Booking.com. Of hebben we het daar gewoon niet meer over? #reputatiemanagement
Wij dragen hier overigens 'heel fantastisch' al onze belastingen af, doen geen beroep op regelingen en houden de eigen broek op. Komt deze chit-chat dan niet een tikkeltje wereldvreemd over?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in