Arjan Dijk (Booking.com): ‘Ik vind het fantastisch dat de overheid ook grote bedrijven helpt’
Terwijl Booking.com volop in de negatieve belangstelling staat, noemt cmo Arjan Dijk het merk introvert. Het bereidt een pr-offensief voor.
In deze aflevering van CMOtalk: Booking.com. Wie kent het niet? Iedereen heeft via de site weleens een hotelkamer geboekt. De Nederlandse start-up is dan ook uitgegroeid tot een mondiale speler, met ruim vijftien miljard omzet en bijna vijf miljard winst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid‘Ja, de overheid bood hulp en wij hebben die hulp aangenomen omdat we in een heel moeilijke situatie zitten'.
Ik denk stiekem niet dat Wouter Koolmees het initiatief genomen heeft.
Booking gelooft in "true stories"?
Ik heb net het artikel in Trouw van 21 april nog eens nagelezen. Dat beschrijft een ietwat ander beeld van Booking.com. Of hebben we het daar gewoon niet meer over? #reputatiemanagement
Wij dragen hier overigens 'heel fantastisch' al onze belastingen af, doen geen beroep op regelingen en houden de eigen broek op. Komt deze chit-chat dan niet een tikkeltje wereldvreemd over?