Overslaan en naar de inhoud gaan

Alleen oplagewinst voor Sp!ts in HOI

Sp!ts was het enige (landelijke dagblad) dat de totaal verspreide oplage in het vierde kwartaal 2003 heeft zien stijgen, zo blijkt uit de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In vergelijking met het vierde kwartaal van 2002 steeg de oplage van Sp!ts van 348.991 naar 352.565. Concurrent Metro ging in oplage terug van 309.415 naar 278.058 exemplaren. Dat komt door de zaterdagkrant die erbij is gekomen, waardoor er een lager gemiddelde ontstaat.

related partner content for mobile comes here

De grootste krant van Nederland, De Telegraaf, zag de oplage dalen van 782.216 naar 763.449. Ook de Volkskrant (van 332.730 naar 318.772) en Algemeen Dagblad (van 309.509 naar 286.404) leverden flink in. Ook bij NRC Handelsblad, Trouw en Het Parool daalden in oplage in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. NRC ging van 269.138 naar 264.635, Trouw van 122.914 naar 117.036 en Het Parool van 88.418 naar 85.213.

De confessionele dagbladen deden het beter. Het Reformatorisch Dagblad zag de oplage groeien van 59.621 naar 60.236 exemplaren. Het Nederlands Dagblad moest maar negen exemplaren terug: van 34.446 naar 34.437.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in