4 redenen waarom een overname van Unilever onwenselijk is
Consumenten, burgers, medewerkers, ondernemers, overheden & alle marketeers moeten Unilever koesteren, meent Roland van Kralingen.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/7e1b4f34-fc95-5c58-8256-f72e99a6de5c/article/aa/d5/aad5743d-f988-4818-825f-1596a58f9776/opening_image/opening_image_pro_hero/Unileverdirt.png)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/7e1b4f34-fc95-5c58-8256-f72e99a6de5c/article/aa/d5/aad5743d-f988-4818-825f-1596a58f9776/opening_image/opening_image_pro_hero/Unileverdirt.png)
Hoewel Unilever nu bijna 90 jaar bestaat is het één van de meest moderne en vooruitstrevende ondernemingen ter wereld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid