Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: AH to go

Intuitieve app biedt gebruiker deals en persoonlijke ervaring
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de nieuwe AH to go app krijgen gebruikers deals voor elk moment van de dag: ’s ochtends een breakfast deal en even later een lekkere lunch deal. Daarnaast kunnen ze sparen voor gratis koffie, thee, fruit, croissants en andere producten: als ze hun klantenkaart scannen komt er automatisch een spaarpunt bij. De app werkt intuïtief doordat de deals gepresenteerd worden als kaarten die naar links, rechts en omlaag gesleept kunnen worden.

related partner content for mobile comes here

Daniël Sytsma, Creative Director van Studio Kraftwerk: “We hebben intensief samengewerkt met het team van AH to go om dit voor elkaar te krijgen. We wilden vooral zorgen dat de deals persoonlijk en relevant voelen. Mobiele technologie geeft ons de mogelijkheden om dat steeds slimmer en persoonlijker te maken.”

Credits
Bureau: Studio Kraftwerk
Productie: Ahold innovatie team

Bekijk de case op
Download de iPhone app in de

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 

Tip: submit your work to Dutch Digital Design! 

Check ook de van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in