Viral van de week: Microsoft roept jonge vrouwen op om hun ideeën te delen met de wereld
Slechts 6,7 procent van de vrouwen studeert af in technologie, wetenschap, techniek of wiskunde


Wat als vrouwen een code kunnen kraken of iets kunnen bedenken om levens te redden? Met de MakeWhat'sNext-video wil Microsoft vrouwen oproepen om een carrière na te streven in de richting van technologie, wetenschap, techniek of wiskunde (STEM). Hierdoor verdubbelt de kans op baanbrekende innovaties en worden wereldproblemen opgelost. In VR laat Microsoft de meisjes zien welke stappen ze moeten nemen om hun doelen te verwezenlijken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
LifeHunters, gespecialiseerd in het ontwikkelen, bedenken en seeden (verspreiden) van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid