Customer Experience / DECEMBER 11, 2017 09:45 Waarom het ‘Gepassioneerde Expert’-merk in opkomst is (2) De focus op de innerlijke wereld groeit ten koste van de externe, status gedreven identiteit van mensen.
Merkstrategie / DECEMBER 8, 2017 10:35 Waarom het ‘Gepassioneerde Expert’-merk in opkomst is (1) Identiteit is het stuurwiel van onze consumptie. Een blog in twee delen.
Premium Customer Experience / OCTOBER 30, 2017 10:07 Marketingmania (3): is het marketingwalhalla nakende? Het slot van het drieluik van de ‘state of the union in marketing’ volgens Roland van Kralingen
Premium Craft / OCTOBER 23, 2017 10:44 Marketingmania (2): waarom het vertrouwen in het merk afneemt Het tweede deel van de 'state of the union in marketing' volgens Roland van Kralingen.
Premium Carriere / OCTOBER 16, 2017 10:05 Marketingmania (1): wat houdt marketeers bezig? Het eerste deel van de 'state of the union in marketing' volgens Roland van Kralingen.
Premium Merkstrategie / MARCH 27, 2017 11:36 4 redenen waarom een overname van Unilever onwenselijk is Consumenten, burgers, medewerkers, ondernemers, overheden & alle marketeers moeten Unilever koesteren, meent Roland van Kralingen.
Premium Design / MARCH 20, 2017 13:58 7 lessen die marketeers kunnen leren van de verkiezingen De kiezersmarkt is net als (bijna) alle andere markten sterk gefragmenteerd, 28 partijen maar liefst. En hoe meer een markt verwatert, des…
Design / NOVEMBER 9, 2015 12:21 (Long read) De demagogie van Byron Sharp Het gedachtegoed van het EBI & Byron Sharp: science of scientology?
Digital transformation / OCTOBER 20, 2015 15:24 Nee, bedrijven die ontwrichten zijn niet wenselijk Exponentiële groei is niet het zaligmakende businessmodel.