Customer Experience / 11 DECEMBER 2017, 09:45:38 Waarom het ‘Gepassioneerde Expert’-merk in opkomst is (2) De focus op de innerlijke wereld groeit ten koste van de externe, status gedreven identiteit van mensen.
Merkstrategie / 8 DECEMBER 2017, 10:35:59 Waarom het ‘Gepassioneerde Expert’-merk in opkomst is (1) Identiteit is het stuurwiel van onze consumptie. Een blog in twee delen.
Premium Customer Experience / 30 OKTOBER 2017, 10:07:14 Marketingmania (3): is het marketingwalhalla nakende? Het slot van het drieluik van de ‘state of the union in marketing’ volgens Roland van Kralingen
Premium Craft / 23 OKTOBER 2017, 10:44:02 Marketingmania (2): waarom het vertrouwen in het merk afneemt Het tweede deel van de 'state of the union in marketing' volgens Roland van Kralingen.
Premium Carriere / 16 OKTOBER 2017, 10:05:18 Marketingmania (1): wat houdt marketeers bezig? Het eerste deel van de 'state of the union in marketing' volgens Roland van Kralingen.
Premium Merkstrategie / 27 MAART 2017, 11:36:37 4 redenen waarom een overname van Unilever onwenselijk is Consumenten, burgers, medewerkers, ondernemers, overheden & alle marketeers moeten Unilever koesteren, meent Roland van Kralingen.
Premium Design / 20 MAART 2017, 13:58:17 7 lessen die marketeers kunnen leren van de verkiezingen De kiezersmarkt is net als (bijna) alle andere markten sterk gefragmenteerd, 28 partijen maar liefst. En hoe meer een markt verwatert, des…
Design / 9 NOVEMBER 2015, 12:21:39 (Long read) De demagogie van Byron Sharp Het gedachtegoed van het EBI & Byron Sharp: science of scientology?
Digital transformation / 20 OKTOBER 2015, 15:24:28 Nee, bedrijven die ontwrichten zijn niet wenselijk Exponentiële groei is niet het zaligmakende businessmodel.