3FM-veiling: Zorg en Zekerheid
Het gezamenlijke aanbod van Die Haghe en Hillenaar Outdoor Advertising voor de 3FM actie ‘Red een kind in Congo’ heeft 6.600 euro…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De uiting, een overstapactie op basis van de bestaande campagne ontwikkeld door Die Haghe, is vanaf deze week te zien op vijftien billboards in heel Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne heeft een waarde van 20.000 euro. Hennie Limberger, raad van bestuur Zorg en Zekerheid: ‘Het mes snijdt aan twee kanten. Enerzijds steunen we het goede doel en anderzijds gaan we als zorgverzekeraar zonder winstoogmerk slim om met onze reclame-euro.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe uiting is twee wekente zien op de billboards van Hillenaar. De opbrengst komt geheel ten goede aan de actie ‘Red een kind in Congo’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid