Overslaan en naar de inhoud gaan

Vlieg als bij door de Bijenkorf

Isobar/Social Embassy ontwikkelt Snapchat-actie met bijen in de hoofdrol
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Bijenkorf komt in actie om bijen te helpen. Deze diersoort wordt namelijk . Afgelopen maandag startte de campagne ‘Blij met de bij’, waarmee de warenhuisketen aandacht vraagt voor dit probleem.

related partner content for mobile comes here

Billie de Bij op Snapchat

In het kader van deze actie ontwikkelde het Snaplab van Isobar/Social Embassy een Snapchat-campagne. Als je de Bijenkorf op Snapchat volgt () zie je het warenhuis door de ogen van Billie de Bij.

Billie vliegt rond en deelt feitjes over het belang van de bij. Eliene Abma, specialist social media van de Bijenkorf: “Door te snappen vanuit het perspectief van een bij, kan de Bijenkorf op een laagdrempelige manier een serieuze boodschap overbrengen. Isobar/Social Embassy heeft ongepolijste content gemaakt die past bij het impulsieve karakter van het medium. Daar zijn we blij mee.” 

Blokkendoos voor Artis

De campagne wordt ook aangejaagd op Facebook en Instagram. Daarnaast is er ook een offline-campagne. Als je een blokkendoos met Artisdieren bij de Bijenkorf koopt, geeft het warenhuis een deel van het aankoopbedrag aan de bijen in de dierentuin.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in