Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf publiekswinnaars Thuiswinkel Awards

Postbank, Bol.com, Landal GreenParks, Conrad Electronic Benelux en Wehkamp zijn de winnaars van de Nationale Thuiswinkel Awards 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Postbank won bij Financiële Diensten, bij Multimedia won bol.com, Reizen en Vrije tijd had Landal GreenParks als winnaar, bij Speciaalzaken was Conrad Electronic Benelux de beste en in de categorie Warenhuizen scoorde Wehkamp het hoogst.

related partner content for mobile comes here

De vakprijzen werden als volgt verdeeld: Beste Starter 2006, Direct Movie; Beste Thuiswinkel 2006 bol.com en de Branche Innovatie Award ging naar iDEAL. De 20-koppige vakjury stond onder leiding van Roel Pieper.

De winnaars werden gisteren tijdens een besloten gala-avond in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee bekendgemaakt. Fons van Westerloo, voorzitter van de publieksjury: 'Nederlanders hebben dit jaar werkelijk massaal gestemd op hun favoriete webwinkel. Vorig jaar werden meer dan 300.000 stemmen geteld, dit jaar zijn de consumentenstemmen opgelopen tot het enorme aantal van 849.166, uitgebracht door 227.753 consumenten.’

De Thuiswinkel Awards zijn een initiatief van de branchevereniging .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in