Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgische marketeers gematigd optimistisch

We kijken veel naar Angelsaksische landen en weinig naar de zuiderburen. De House of Marketing hield een enquête naar de stand van zaken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We kijken veel naar Angelsaksische landen en weinig naar de zuiderburen. De hield een enquête naar de stand van zaken in de Belgische marketing en publiceerde een . Zakenuitgave Trends .

related partner content for mobile comes here

Wat betreft de bestedingen groeit het optimisme:
46,8%: meer geld (30,7% in 2005).
39,7%: geen verandering (46,3% in 2005).
14,4%: minder geld (23% in 2005).

Interactieve online marketing, direct marketing en e-direct marketing winnen aan belang: meer dan 70% van de marketeers zegt dat een groter deel van hun budget online zal geïnvesteerd worden. Dus ook: 30 procent investeert niet meer online in 2006 dan in 2005. Vooral blogging en advergaming trekken de aandacht van de Belgische marketeers.

Wat is hun belangrijkste medium?
20%: televisie.
17,9%: kranten en tijdschriften.
17%: direct marketing.

Het grappigste resultaat vind ik echter dit: 24 procent weet niet waar permission marketing voor staat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in