Overslaan en naar de inhoud gaan

Vers bloed bij creatief team NEEW

Daphne Koenen en Timon Zijderlaan verruilen Achtung! voor 'het bureau voor business creativiteit'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eind januari 2015 startten Jascha Hoogendijk en Ruben Beijer (beiden ex-TBWA) het , waar creativiteit eerder in het marketingproces wordt betrokken.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe creatieve team werkte eerder bij Mortierbrigade en Achtung! voor onder andere Studio Brussel, 3FM, Porsche en Jillz.

‘Creativiteit kan eerder in het proces worden ingezet bij bijvoorbeeld een dienst of creatief business idee’, stelt het duo Koenen en Zijderlaan. ‘Ook vonden wij het interessant om bij een kleinere club in te stromen waar we onze creatieve stempel kunnen drukken. We zijn nu het leading creatief team bij NEEW, wat veel vrijheid en verantwoordelijkheid betekent. Naast business ideeën en campagnes ontwikkelt en lanceert NEEW ook eigen producten en diensten. Dat vinden we een leuke uitdaging.&;

‘We zijn erg trots dat zulke grote talenten voor ons hebben gekozen’, voegt Jascha Hoogendijk, mede-oprichter NEEW, toe. ‘We hebben dan wel veel ervaring opgedaan in het verleden bij TBWA, maar zijn nu natuurlijk nog relatief klein en onbekend. Met Daphne en Timon aan boord vergroten we onze creatieve slagkracht om voor klanten business ideeën en campagnes te kunnen ontwikkelen. Ook zij kijken verder dan alleen traditionele communicatie’.

Het creatieve duo begon eind november bij NEEW.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in