ING deelt de liefde met schattige Valentijnscampagne


De bank richt zich met de video op stelletjes in de leeftijdscategorie 18 tot 40 jaar.
‘Primair laten we de emotie zien, die liefde teweeg kan brengen’, stelt Harold Reusken, hoofd woordvoering ING Nederland. ‘Secundair willen wij ook laten zien dat samen zijn niet alleen fijn is, maar dat het ook slim is om afspraken met elkaar te maken en bepaalde zaken op papier te laten zetten.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe video is sinds 9 februari te zien op YouTube en Facebook.
Aan wie geef jij jouw liefde deze Valentijn?
Credits
Klant: ING Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Tom Koolen & Manal Hirzalla
Bureau: Boomerang Create & Boomerang Motion
Concept: Marco van Houwelingen (Boomerang Create) & Eldin Fetahovic (Boomerang Motion)
Account: Michael van Os
Productie: Boomerang Motion
Regisseur: Eldin Fetahovic
DOP: Eldin Fetahovic & Fleur de Lisle
Executive Producer: Fikret Fetahovic
Producer: Kim Trap
Componisten: Joshua Petit & Mari Koning (Soundsright)
Post productie: Boomerang Motion
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid