Overslaan en naar de inhoud gaan

ING deelt de liefde met schattige Valentijnscampagne

Boomerang Create tekent voor de realisatie van de activatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De bank richt zich met de video op stelletjes in de leeftijdscategorie 18 tot 40 jaar.

related partner content for mobile comes here

‘Primair laten we de emotie zien, die liefde teweeg kan brengen’, stelt Harold Reusken, hoofd woordvoering ING Nederland. ‘Secundair willen wij ook laten zien dat samen zijn niet alleen fijn is, maar dat het ook slim is om afspraken met elkaar te maken en bepaalde zaken op papier te laten zetten.’

De video is sinds 9 februari te zien op YouTube en Facebook.

Credits
Klant: ING Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Tom Koolen & Manal Hirzalla
Bureau: Boomerang Create & Boomerang Motion
Concept: Marco van Houwelingen (Boomerang Create) & Eldin Fetahovic (Boomerang Motion)
Account: Michael van Os
Productie: Boomerang Motion
Regisseur: Eldin Fetahovic
DOP: Eldin Fetahovic & Fleur de Lisle
Executive Producer: Fikret Fetahovic
Producer: Kim Trap               
Componisten: Joshua Petit & Mari Koning (Soundsright)
Post productie: Boomerang Motion

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in