Overslaan en naar de inhoud gaan

Rogier Bruggeman in directie mediabureau ZIGT

Hij wordt directeur mediabureau binnen de driekopppige directie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bruggeman is per 1 februari toegetreden tot de directie van ZIGT die verder bestaat uit Maarten Buitenhuis als financieel directeur en Joost Istha als ondernemer.

Hij krijgt in zijn nieuwe rol de dagelijkse leiding over het mediabureau. Istha is ondernemer en richt zich op de werkzaamheden die morgen van belang zijn voor klanten en prospects. ZIGT gaat in praktijk werken met Rogier als ‘directeur voor vandaag’  en Joost als ‘directeur voor morgen’.

Joost Istha: &;Rogier werkt dit jaar 10 jaar bij ZIGT en heeft in die jaren diverse rollen bekleed. Sinds 2014 is Rogier eindverantwoordelijk voor commercie en inkoop. In de afgelopen jaren heeft hij zich enorm ingezet voor de klanten van ZIGT. In 2015 hebben wij wederom een gezonde groei doorgemaakt met de komst van een aantal grote nieuwe opdrachtgevers met uitdagende communicatievraagstukken. Het soort opdrachten waar wij, mediaprofessionals, voor warm lopen. Het zijn daarnaast opdrachtgevers die bewust hebben gekozen voor het transparante model van ZIGT.&;

ZIGT richt zich ook in 2016 op een verdere groei. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in