Jandino Asporaat bewaart zijn ‘slechtste grappen’ voor ProRail-campagne
QiOnly tekent voor de realisatie van de campagne.
Om jongeren te bereiken met een boodschap die ze niet interessant vinden, heeft ProRail komiek Jandino Asporaat ingeschakeld om de veiligheidscampagne ludiek in te kleden.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaMet de campagne vraagt de spoorinfrastructuurbeheerder aandacht voor veiligheid rond spooroverwegen. Te veel mensen willen nog snel even oversteken, terwijl de bellen rinkelen en de bomen zijn gesloten.
Haal geen rare streken uit bij overwegen
Ter lancering hielp Jandino begin deze week mensen oversteken bij een spoorwegovergang in Alphen aan de Rijn. De komiek deelde tienen uit aan jongeren die netjes bleven wachten voor gesloten overwegbomen met een duidelijke boodschap: 'haal geen rare streken uit bij overwegen'. De kick-off leidde tot de nodige free publicity in verschillende nieuwsmedia.
De campagne is sinds 9 februari online te zien en te volgen via #houhetveilig.
Lekker stoer doen. Veiligheidscampagne ProRail
Haal ik nog wel. Veiligheidscampagne ProRail
Credits
Opdrachtgever: ProRail
Bureau: QiONLY
Mediabureau: Zoekhelden
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid