Overslaan en naar de inhoud gaan

Jandino Asporaat bewaart zijn ‘slechtste grappen’ voor ProRail-campagne

ProRail start deze week de veiligheidscampagne ‘Met een trein moet je geen grappen maken’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Om jongeren te bereiken met een boodschap die ze niet interessant vinden, heeft ProRail komiek Jandino Asporaat ingeschakeld om de veiligheidscampagne ludiek in te kleden.

Met de campagne vraagt de spoorinfrastructuurbeheerder aandacht voor veiligheid rond spooroverwegen. Te veel mensen willen nog snel even oversteken, terwijl de bellen rinkelen en de bomen zijn gesloten.

Haal geen rare streken uit bij overwegen

Ter lancering hielp Jandino begin deze week mensen oversteken bij een spoorwegovergang in Alphen aan de Rijn. De komiek deelde tienen uit aan jongeren die netjes bleven wachten voor gesloten overwegbomen met een duidelijke boodschap: &;haal geen rare streken uit bij overwegen&;. De kick-off leidde tot de nodige free publicity in .

De campagne is sinds 9 februari online te zien en te volgen via .

Credits
Opdrachtgever: ProRail
Bureau: QiONLY
Mediabureau: Zoekhelden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in