Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Hulzen-aandeel in Gummo

Reclamebureau Gummo en pr-bureau Van Hulzen hebben zich aan elkaar verbonden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestaande samenwerking tussen beide bureaus is omgezet in een partnership door een deelname van in . Het percentage ligt ‘rond een gelijkwaardig aandeel’. De oprichters van Gummo, Hajo de Boer en Onno Lixenberg, blijven mede-eigenaar en werkzaam voor Gummo.

related partner content for mobile comes here

Volgens de bureaus is de samenwerking een antwoord op de steeds grotere vraag naar een geïntegreerde communicatieaanpak. ‘Reclame en pr zijn mede door de opkomst van nieuwe media steeds meer naar elkaar toegegroeid’, zegt Lixenberg. ‘Wij zijn op zich goed in het bedenken van campagnes met een pr-waardig verhaal, maar we waren niet per se sterk in dit optimaal uit te venten. Daarom is het logisch aansluiting te zoeken bij een partij die dit goed kan. Bij Van Hulzen was creativiteit meer ondergeschikt en dat voegen wij toe.’

Het partnership kwam tot stand nadat Van Hulzen en Gummo vorig jaar gezamenlijk het account van het ministerie van Buitenlandse Zaken wonnen, na een Europese aanbesteding. De bureaus

blijven onafhankelijk werken voor hun eigen klanten. Gummo vanuit Amsterdam en Van Hulzen vanuit Voorschoten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in