Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruim 75.000 jongeren testen hun risico’s op gehoorschade

De campagne ‘Doof worden doe je zo!’ uit 2010 van TMF in samenwerking met de Nationale Hoorstichting heeft vruchten afgeworpen. Ruim…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne ‘Doof worden doe je zo!’ had als doel jongeren (meer) bewust maken van de risico’s op gehoorschade. Voor de campagne was een commercial ontwikkeld en gedurende het hele jaar hebben alle TMF programma’s veel aandacht besteed aan het thema.

related partner content for mobile comes here

Via de konden jongeren daadwerkelijk testen hoeveel risico zij lopen om met hun huidige gedrag nu of in de toekomst gehoorschade te ondervinden.
Aan het eind van de campagneperiode blijkt dat ruim 100.000 jongeren zijn door de campagne bewust bezig geweest met de thematiek, aldus TMF. De campagne-site werd in het afgelopen jaar meer dan 175.000 keer bezocht door meer dan 100.000 jongeren. De online test die jongeren inzicht gaf in de risico’s die zij lopen als ze niets doen om hun gehoor te beschermen, werd door ruim 75.000 bezoekers gedaan.

Daarnaast stegen de verkopen van Noizezz gehoorbescherming (te koop bij de Schoonenberg winkels) in een speciale TMF verpakking 37 procent tijdens de campagneperiode.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in