Ruim 75.000 jongeren testen hun risico’s op gehoorschade


De campagne ‘Doof worden doe je zo!’ had als doel jongeren (meer) bewust maken van de risico’s op gehoorschade. Voor de campagne was een commercial ontwikkeld en gedurende het hele jaar hebben alle TMF programma’s veel aandacht besteed aan het thema.
Via de campagne-site konden jongeren daadwerkelijk testen hoeveel risico zij lopen om met hun huidige gedrag nu of in de toekomst gehoorschade te ondervinden.
Aan het eind van de campagneperiode blijkt dat ruim 100.000 jongeren zijn door de campagne bewust bezig geweest met de thematiek, aldus TMF. De campagne-site werd in het afgelopen jaar meer dan 175.000 keer bezocht door meer dan 100.000 jongeren. De online test die jongeren inzicht gaf in de risico’s die zij lopen als ze niets doen om hun gehoor te beschermen, werd door ruim 75.000 bezoekers gedaan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast stegen de verkopen van Noizezz gehoorbescherming (te koop bij de Schoonenberg winkels) in een speciale TMF verpakking 37 procent tijdens de campagneperiode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid