V8 kiest BSUR
Tv-zender V8, onderdeel van SBS Broadcasting, is een samenwerking aangegaan met BSUR Concepting.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
BSUR Concepting zal samen met V8 de merkstrategie verder ontwikkelen en het merkconcept vormgeven. V8 wil ´hét belevingsmerk voor jonge mannen` te worden. Het station brengt televisie toegesneden op het profiel van kijkers in de leeftijd van 15 tot 30 jaar, met de focus op mannen. Of er een pitch aan de keuze voorafging, werd niet bekendgemaakt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid