Pearle Opticiens start datingservice
Pearle Opticiens heeft een oogje laten vallen op de 2,4 miljoen singles in Nederland en start een online datingservice.
De optiekketen heeft een manier bedacht om de groep singles ten volle te laten profiteren van het voordeel van de 2-brillen-voor-de-prijs-van-1 actie. Pearle Opticiens is namelijk een online datingservice gestart (www.brildate.nl), die in staat stelt andere singles te ontmoeten. Zo kan er een praatje of een date worden gemaakt of kan een bezoek aan de Pearle Opticien worden gepland om de 2-brillen-voor-de-prijs-van-1 uit te zoeken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De besparing van ‘deze Brildate’, aldus Pearle, kan uiteindelijk worden besteed aan een avondje stappen. Voor mensen met een heimelijke liefde, zijn er trouwens ook valentijnskaarten verkrijgbaar bij Pearle Opticiens.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid