Result DDB scoort op New York Festivals
Result DDB heeft tijdens de New York Festivals (31 januari) voor drie campagnes een World Medal gewonnen, plus een golden AME Award.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De tv-commercial ‘Nieuwe baan’ voor Volkswagen’s Polo kreeg een Silver World Medal, de tv-commercials ‘Overval’ van Centraal Beheer Achmea en Fietsje’ van McDonald’s kregen een Bronze World Medal. Daarnaast werd een Golden AME (Advertising and Marketing Effectiveness) Award uitgereikt voor de ‘Even Apeldoorn bellen’ campagne van Centraal Beheer Achmea, al jaren klant bij Result DDB.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid