Overslaan en naar de inhoud gaan

Makro steekt zichzelf in nieuw jasje

Makro Cash & Carry Nederland, het moederbedrijf van de groothandelsbedrijven Makro en Lukas Klamer, heeft de naam veranderd in Metro Cash &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de nieuwe naam benadrukt zij de banden met het Duitse moederbedrijf Metro Cash & Carry. Tevens voert Makro dit jaar een nieuwe huisstijl door. De huidige huistijl van roze, cerise en groen wordt na 34 jaar geleidelijk vervangen door blauw en geel. Dit jaar zullen alle winkels worden voorzien van een nieuw jasje en bewegwijzering. De naam Makro blijft bestaan en wordt gevoerd als winkelformule omdat het ‘een krachtige merknaam is die iedereen kent’. Makro maakt al sinds 1998 deel uit van Metro Cash & Carry.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in