Unilever-merken geven toegang tot Oranje-kleedkamer


Unilever is partner van zowel voetbalbond KNVB als sportkoepel NOC*NSF en komt met een landelijke actie rond de kleedkamer van het Nederlands voetbalelftal. Het concern biedt Nederlandse mannen via www.dekleedkamervannederland.nl de kans om op de wedstrijddag van Nederland-Paraguay op 18 november een bezoek aan de kleedkamer te brengen.
Tot en met 8 november 2009 maakt iedereen kans op toegang tot de Oranje kleedkamer door de actieverpakking van Axe, Andrélon for Men, Rexona for Men of Dove Men+Care te kopen. Deze zijn exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Ook maken deelnemers kans op twee van de 1000 toegangskaarten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn 2010 doet Unilever rond de Olympische Winterspelen in Vancouver en het WK Voetbal Zuid-Afrika wederom een actie rondom de kleedkamer van Oranje-sporters.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid