Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever-merken geven toegang tot Oranje-kleedkamer

Unilever opent met zijn verzorgingsproducten voor mannen Axe, Andrélon for Men, Rexona for Men en Dove Men+Care de kleedkamerdeuren van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever is partner van zowel voetbalbond KNVB als sportkoepel NOC*NSF en komt met een landelijke actie rond de kleedkamer van het Nederlands voetbalelftal. Het concern biedt Nederlandse mannen via de kans om op de wedstrijddag van Nederland-Paraguay op 18 november een bezoek aan de kleedkamer te brengen.

related partner content for mobile comes here

Tot en met 8 november 2009 maakt iedereen kans op toegang tot de Oranje kleedkamer door de actieverpakking van Axe, Andrélon for Men, Rexona for Men of Dove Men+Care te kopen. Deze zijn exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Ook maken deelnemers kans op twee van de 1000 toegangskaarten.

In 2010 doet Unilever rond de Olympische Winterspelen in Vancouver en het WK Voetbal Zuid-Afrika wederom een actie rondom de kleedkamer van Oranje-sporters.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in