Unilever-merken geven toegang tot Oranje-kleedkamer
Unilever is partner van zowel voetbalbond KNVB als sportkoepel NOC*NSF en komt met een landelijke actie rond de kleedkamer van het Nederlands voetbalelftal. Het concern biedt Nederlandse mannen via www.dekleedkamervannederland.nl de kans om op de wedstrijddag van Nederland-Paraguay op 18 november een bezoek aan de kleedkamer te brengen.
Tot en met 8 november 2009 maakt iedereen kans op toegang tot de Oranje kleedkamer door de actieverpakking van Axe, Andrélon for Men, Rexona for Men of Dove Men+Care te kopen. Deze zijn exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Ook maken deelnemers kans op twee van de 1000 toegangskaarten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaIn 2010 doet Unilever rond de Olympische Winterspelen in Vancouver en het WK Voetbal Zuid-Afrika wederom een actie rondom de kleedkamer van Oranje-sporters.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid