Overslaan en naar de inhoud gaan

Sluijters en Tol winnaars ADCN Workshop dagbladen

Gijs Sluijters en Joris Tol zijn vorige week de winnaars geworden van de ADCN Workshop over dagbladen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jurering van de Cebuco ADCN workshop over dagbladen was woensdagavond 14 oktober in het auditorium van FDmedia in Amsterdam. 27 Teams hadden tijdens deze workshop kans op deelname aan de Best YET (Best Young creative European Team) competitie.

related partner content for mobile comes here

De briefing waar de deelnemende teams mee aan de slag moesten was: ontwikkel een concept voor een campagne om het dagblad als advertentiemedium in een positief daglicht te plaatsen bij de doelgroep. Het concept van Gijs Sluijters en Joris Tol (beiden werkzaam bij FHV BBDO) won. Het team mag Nederland vertegenwoordigen in de Best Yet competitie in Brussel die wordt gehouden in mei 2010. In het voorjaar van 2010 houden Cebuco en ADCN nog een workshop die het tweede team moet opleveren voor Best Yet.

Juryleden waren Bart Brouwers (hoofdredacteur Spits), Diederik Bonarius (adjunct-hoofdredacteur FD), Wouter van der Meulen (directeur Persgroep Advertising) en Olaf Croon (directeur Cebuco).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in