Unilever in de kleedkamer
Via www.dekleedkamervannederland.nl kunnen mannen tot en met 8 november kans maken op toegang tot de Oranje Kleedkamer, tijdens de wedstijd Nederland-Paraguay op 18 november.
Mannen dienen hiervoor een code online in te vullen, te vinden op de actieverpakkingen van eerder genoemde producten. De actieverpakkingen zijn exclusief te koop bij Albert Heijn. Daarnaast worden er 1000 toegangskaarten verdeeld onder de deelnemers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe actie wordt ondersteund met een website en diverse instore materialen. Op de website kun je een afbeelding aanmaken van je eigen oranje voetbalshirt, met daarop je naam en rugnummer. De afbeelding kun je vervolgens gebruiken als wallpaper, maar ook als avatar op hyves, MSN of Facebook.
Unilever is partner van zowel KNVB als het NOC*NSF. In 2010 zal Unilever daarom ook een dergelijke actie starten rondom de Olympische Winterspelen in Vancouver. Vervolgens is het WK Voetbal in Zuid-Afrika aan de beurt.
De actie geldt overigens niet voor Sanex, het merk dat Unilever onlangs overnam van Sara Lee.
Concept en strategie: Trefpunt Sports & Entertainment
Online: LaComunidad
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid