Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever in de kleedkamer

Unilever gaat zich met de mannelijke verzorgingsproducten AXE, Andrelon for Men, Rexona for Men en Dove Men+Care richten op de kleedkamer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via kunnen mannen tot en met 8 november kans maken op toegang tot de Oranje Kleedkamer, tijdens de wedstijd Nederland-Paraguay op 18 november.

related partner content for mobile comes here

Mannen dienen hiervoor een code online in te vullen, te vinden op de actieverpakkingen van eerder genoemde producten. De actieverpakkingen zijn exclusief te koop bij Albert Heijn. Daarnaast worden er 1000 toegangskaarten verdeeld onder de deelnemers.

De actie wordt ondersteund met een website en diverse instore materialen. Op de website kun je een afbeelding aanmaken van je eigen oranje voetbalshirt, met daarop je naam en rugnummer. De afbeelding kun je vervolgens gebruiken als wallpaper, maar ook als avatar op hyves, MSN of Facebook.

Unilever is partner van zowel KNVB als het NOC*NSF. In 2010 zal Unilever daarom ook een dergelijke actie starten rondom de Olympische Winterspelen in Vancouver. Vervolgens is het WK Voetbal in Zuid-Afrika aan de beurt.

De actie geldt overigens niet voor Sanex, het merk dat Unilever onlangs overnam van Sara Lee.

Concept en strategie: Trefpunt Sports & Entertainment
Online: LaComunidad

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in