Campagnes: Fokdegriep, Watledje-graffiti en Coca Cola SWAT-team
Het moet maar eens afgelopen zijn met die paniekverhalen over de Mexicaanse griep. Of alle Nederlandse gamers maar even het griepvirus wereldwijd willen
uitbannen, zo luidt de oproep van dpdk.
Het Rotterdamse gamebureau roept in deze game spelers op om bommen boven besmette stadjes te gooien, terwijl ze achtervolgd worden door een grote griepgolf. Piloten laten een spoor van verderf achter zich, maar dan heb je wel een griepvrije stad...
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDpdk windt zich wel vaker op, zo ontwikkelde het bureau eerder het spel #039;Wilders the game'">'Wilders the game'.
Coca Cola SWAT-team
Coca Cola liet in de nieuwste commercial voor Coca Cola Zero, 'The Morning After', al een SWAT-team aanrukken, dat een jongen uit een benarde positie weet te redden.
De frisdrankenfabrikant meldt nu dat het concept vanaf volgend jaar breder wordt getrokken: zo zullen SWAT-teams daadwerkelijk tot leven komen om mannen uit 'benarde' situaties te redden... Volgens Coca Cola is het SWAT-team 'de personificatie van Coca Cola Zero, en laat je ervaren dat alles mogelijk is en inspeelt op de behoefte van de man'.
Het concept ruikt erg sterk naar Axe, maar we zullen zien...
Watledje-graffiti
En deze week deelt de Postcodeloterij led-lampen uit aan alle 2,5 miljoen deelnemers: iedereen krijgt een cadeaubon thuisgestuurd waarmee je bij Albert Heijn een gratis lamp kan afhalen.
Aan Vetteshit.tv werd gevraagd een campagne te bedenken die aansluit bij dit initiatief. Dat werd een GreenGraffiti campagne, door heel Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid