Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitgevers in geweer tegen DMSA-blad Insight

Vier uitgevers van marketingcommunicatie-vakbladen hebben gezamenlijk protest aangetekend tegen het op de markt brengen van het vakblad…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier zijn de Adfo Specialists Group (uitgever van o.m. Adfo Direct), Beerens Business Press, NieuwsTribune Publishing en Rai Langfords (o.m. Incentive). In een brief aan de nieuwe voorzitter Rob Benjamens en aan de nieuwe directeur Leo Hillen kritiseren ze de brede verspreiding en formule van het DMSA-blad Insight. Ze vinden dat de organisatie zich niet als commerciële marktpartij moet opstellen. Verder vragen ze zich af hoe de DMSA zich de samenwerking voorstelt, als het zich tegelijkertijd ook als zakelijke concurrent opstelt. De DMSA werkt tot nu toe nauw samen met uitgeverijen bij de organisatie van congressen en het totstandkomen van publicaties. Daarnaast steken de uitgeverijen tonnen sponsorgeld per jaar in verschillende DMSA-activiteiten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in