Overslaan en naar de inhoud gaan

Juryvoorzitter Cannes en Clio’s bekend

De internationale reclameprijzenfestivals in Cannes en de Clio’s in Miami hebben de diverse juryvoorzitters bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bob Isherwood, worldwide creative director Saatchi & Saatchi New York, wordt de nieuwe voorzitter van de Cannes-jury wat betreft film, pers en posters. Voor de Clio’s zijn benoemd Ron Mather, creative director The Campaign Palace in Sydney (tv en radio) en James Lowther, executive creative director M&C Saatchi Londen (print en posters).

related partner content for mobile comes here

Wie de Nederlandse juryleden in Cannes zijn is nog niet bekend. Van de tv/radio-jury van de Clio’s maakt Peter van den Engel, creative director van D’Arcy Amsterdam deel uit.

De Cannes-organisatie meldt verder dat de voorzitter van de Cyber Lions-jury Ulf Dahlsten, president/ceo van Icon Medialab in Brussel is. Juryvoorzitter van de Media Lions is Chris Ingram, chairman, Tempus Group, in Londen en oprichter van mediabureaugroep CIA.
Cannes vindt plaats op 18-23 juni, de Clio’s -dit jaar voor het eerst niet in New York, maar in South Beach, Miami, op 22-25 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in