Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer in Diesel-competitie

Het Nederlandse bureau KesselsKramer is één van de deelnemers aan de competitie om het internationale uiterst prestigieuze Italiaanse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eén ervan is het nieuwe Zweedse bureau Cave Anholt Jonason. Dit het bureau van Joakim Jonason, de belangrijkste creatief op het Diesel-account toen hij nog voor Paradiset werkte. Het derde bureau is het Franse Devarrieuxvillaret, en dan doen er nog twee Londense bureaus mee. Naar verluidt zou één van de twee Mother zijn.

related partner content for mobile comes here

KesselsKramer kondigde deze week in Adformatie 55DSL als nieuwe klant aan. Er moet een internationale campagne gemaakt worden voor het 'merk voor extreme sporten en streetwear.' Een submerk van het Italiaanse Dieselmerk dus. Het account zit bij Paradiset DDB in Zweden, dat in 1999 nog een Grand Prix voor het merk won. Daarna is het kort verschoven naar Lowe in Londen, maar ook die relatie eindigde vrij snel. Niet alle participanten aan de pitch zijn bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in