Overslaan en naar de inhoud gaan

Achmea neemt belang in Autobytel

Achmea Groep heeft een belang van 20 procent genomen in Autobytel Nederland, dat op 1 februari begint. Het bedrijf zegt voor enkele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 1 februari gaat een reclamecampagne gemaakt door Neboko van start op radio en tv, in print en online. Met de Achmea-merken Centraal Beheer en FBTO waren eerder al deals gesloten om co-branded activiteiten te ondernemen op het gebied van autoverzekeringen, meldt Emerce. Autobytel werkt samen met de Postbank op het gebied van financieringen. Door de deelname van Achmea, verwatert het belang van de andere aandeelhouders Pon en De Telegraaf van 37,5 naar 32,5 procent ieder. De optie van licentieverlener Autobytel.com op 25 verwatert naar 15 procent. Autobytel verwijst potentiele kopers van een auto door naar dealers, en ontvangt een commissie op transacties. Dealers betalen daarnaast een vaste vergoeding om in het Autobytel-netwerk opgenomen te worden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in