Site Top 2000 goed bezocht
De website die Radio 2 inrichtte ter gelegenheid van het uitzenden van de Top 2000, is goed bezocht. In zes dagen werden 6 miljoen hits…
Ruim 40 procent van de bezoekers verbleef langer dan een kwartier op de site. De banners kenden volgens Radio 2 een doorklikratio van 19,4 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Top 2000-site bevatte diverse interactieve functies, waaronder een playlist, greetingcards, chatrooms en gratis sms. Ook konden luisteraars de ‘RadioWekker’ zetten: zij ontvingen één uur voordat hun favoriete hit werd uitgezonden een e-mail of sms. Radio 2 ontving meer dan 40.000 e-mails en 14.000 luisteraars kregen op hun verzoek een e-mail toegestuurd. De site werd gebouwd door Prospective Interactive Media in Den Bosch, dat hierbij samenwerkte met MCOwebtechnologies, NOS internet en Materna.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid