Overslaan en naar de inhoud gaan

Top 2000 van Radio 2 blijkt online succes

De interactieve variant van de eind december uitgezonden Top 2000 op Radio 2 is uitgegroeid tot een succes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In zes dagen werden op de site meer dan zes miljoen hits geteld, goed voor ruim twee miljoen pageviews.

related partner content for mobile comes here

Ruim 40 procent van de bezoekers bezocht elf of meer site-onderdelen en verbleef langer dan een kwartier op de site. De aanwezige banners kenden een doorklikratio van 19,4 procent. Radio 2 ontving gedurende het top 2000 project meer dan 40.000 e-mails. Parallel aan de uitzending van 'de lijst der lijsten' op Radio 2 is de Top 2000 uitgebreid met een website die veel interactieve functies bevatte, zoals de playlist, het spoorloosforum, greetingcards, chatrooms, gratis sms en de 'RadioWekker'. Het interactieve gedeelte van de Top 2000 was een concept van Fred Willems in opdracht van Radio 2 en gerealiseerd door Prospective Interactieve Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in