Lokale media hebben laag bereik
Lokale media hebben een laag bereik, zo blijkt uit een promotie-onderzoek van Henk Westerik. Slechts 20 procent van de kijkers en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe meer belang men heeft bij de eigen omgeving, hoe groter de interesse in de lokale omroep. Mensen van middelbare leeftijd met kinderen en lager opgeleiden die vaker lang in dezelfde plaats wonen, blijken informatie over de eigen omgeving het meest te waarderen. Lokale kranten worden vooral gelezen door ouderen. De jongeren luisteren wel naar regionale radiostations omdat dit vaak muziekzenders zijn met enkele uren regio-info.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid