Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM maakt site klantvriendelijker

De KLM lanceerde deze week een herziene versie van haar website, waarbij de nadruk is komen te liggen op service aan bestaande klanten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Navraag bij bezoekers van de leerde dat veel informatie te veel clicks van de klanten verwijderd lag en daarin is nu verandering gekomen. Naast een gebruiksvriendelijkere navigatie en structuur heeft de site enkele nieuwe onderdelen zoals online boeken van vliegtickets en hotelovernachtingen, online winkelen en de mogelijkheid vertrek- en aankomsttijden te checken. Verder is er een uitgebreide besloten sectie voor deelnemers aan KLM’s Flying Dutchman loyalty programma voor frequente vliegers die online kunnen checken hoeveel punten ze hebben verzameld. Vaste klanten kunnen verder geregeld e-mail met aanbiedingen verwachten van de luchtvaartmaatschappij, die zich naast klantvriendelijkheid dit jaar wil concentreren op databasemarketing.

related partner content for mobile comes here

[bron: Planet Commerce]

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in