Tweejarige actie Sanoma Uitgevers voor Azië
De tijdschriften van Sanoma Uitgevers gaan zich twee jaar inzetten voor Azië. Alle weekbladen doen mee. Van elk verkocht exemplaar in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op basis van de geschatte verkoop zal deze actie zeker 200 000 euro opleveren. Sanoma Uitgevers gaat met dat geld een opbouwproject voor kinderen in Sumatra adopteren. In de komende twee jaar zullen zowel de week- als de maandbladen van de uitgeverij om beurten aandacht besteden aan dat project. In reportages, maar ook met bel&win acties of prijspuzzels, zodat de continuïteit van de actie gegarandeerd is.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid