Super de Boer ververst huismerken


Vers was al een van de speerpunten van de formule. Eerder startte het supermarktbedrijf de samenwerking met versleveranciers in Best In Fresh. Super de Boer gebruikt het nieuwe topmerk Superieur voor vers. Het nieuwe Super-merkdesign zal in fasen het oude vervangen. Circa 1.000 artikelen krijgen een nieuwe verpakking, zo meldt het vakblad Food Personality, terwijl er ongeveer 150 producten van Super per week bij komen. Biologische producten zullen ook de naam Super dragen. Van de 15.000 artikelen van het Super de Boer-assortiment zullen in de toekomst ongeveer 4.000 items de label Super, Super de Boer en Super Superieur opgespeld krijgen. Super de Boer-directeur Harm-Jan Stoter denkt met het nieuwe huismerkenbeleid de positionering van ‘even goed, maar wel goedkoper dan AH’ aan te durven. ‘Doordat het Super de Boer-merk prominenter wordt en door de kwalitatieve verbeteringen in met name vers. Ik zie AH momenteel zakken met de uitstraling en de kwaliteit van het huismerk.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid